Regulamin
Szanowni Klienci,
Prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem w trosce o Wasze bezpieczeństwo, a także w celu podwyższenia jakości usług świadczonych przez Instytut Kosmetologii SENSOBELLA
1REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG
⸹1
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług kosmetycznych w ,,Instytucie Kosmetologii Sensobella’’ (dalej: instytut) przy ul. Obrońców Pokoju 28, 36-100 Kolbuszowa, NIP
2. Wszyscy klienci mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do zabiegu kosmetycznego.
3. Przystąpienie do zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu.
4. Usługi świadczone przez zabiegowców wykonywane są zgodnie z obowiązującym prawem.
5. Oferowane usługi wykonywane są przez wykwalifikowaną kadrę pracowników, posiadającą stosowną wiedzę oraz doświadczenie.
6. W przypadku, gdy godzina wykonania usługi zmieni się z przyczyn losowych lub niezależnych od zabiegowca, Klient natychmiast zostanie o tym fakcie poinformowany.
7. Klientem może być wyłącznie osoba, która najpóźniej w dniu usługi ukończyła 18 lat. W przypadku osoby poniżej 18 roku życia, zabiegowiec może żądać okazania stosownej zgody rodzica/opiekuna.
8. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu przed rozpoczęciem usługi. Złożenie własnoręcznego podpisu przez Klienta pod Regulaminem oznacza akceptację oraz zapoznanie się z jego postanowieniami.
9. Wyrażając zgodę na wykonanie usługi Klient potwierdza, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem i w pełni akceptuje jego treść. Zabiegowiec przed wykonaniem usługi dokonuje oceny, czy występuje jakiekolwiek przeciwwskazanie (wymienione w Karcie Klienta-ankiecie) do wykonania usługi.
10. W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek przeciwwskazania do wykonania usługi, nie będzie ona wykonana. Sytuacja, w której Klient żąda wykonania usługi posiadając jednocześnie przeciwwskazania jest niedopuszczalna. Zabiegowiec odmówi wówczas wykonania usługi.
11. Klient oświadcza, że informacje podane przez niego w Karcie Klienta na dzień wykonania usługi są zgodne z prawdą i aktualnym stanem zdrowia.
12. Klient ma świadomość, iż zatajenie złego stanu zdrowia/możliwych przeciwwskazań może prowadzić do wystąpienia niepożądanych efektów po wykonanej usłudze, a nawet poważnych powikłań.
⸹2
1. Dostępne są następujące formy umówienia wizyty w Instytucie:
– osobiście w lokalu,
-przez Booksy,
-telefonicznie/SMS na nr..
2. Na konkretnej wizycie zabiegowiec wykonuje tylko zaplanowane usługi oraz przyjmuje tylko zapisane osoby. Wymagana jest punktualność. Dopuszczalne spóźnienie to 10 minut. W przypadku częstych spóźnień zabiegowiec może odmówić zapisania Klienta na kolejną wizytę.
3. Wykonanie usługi oraz decyzja co do jej przeprowadzenia następuje po szczegółowym wywiadzie z Klientem, oraz zapoznaniem Klienta z przeciwwskazaniami do wykonania
usługi i możliwymi skutkami ubocznymi. W razie ich wystąpienia Klient niezwłocznie informuje o tym zabiegowca.
4. Wysokość należnej zapłaty za wykonaną usługę określa cennik.
5. Płatność za umówioną usługę może być dokonana poprzez płatność gotówką lub kartą. Płatność następuje bezpośrednio po wykonaniu usługi.
6. Płatność za usługę nie może być rozłożona na raty.
7. Zabiegowiec zastrzega sobie prawo odwołania wizyty w przypadkach szczególnych, m.in. choroby lub zajścia innych, nieprzewidzianych zdarzeń. W takiej sytuacji Klientowi zostanie zaproponowany zastępczy, nowy termin wykonania usługi. Klient uprawniony jest do rezygnacji z umówionej usługi w nowym terminie.
8.W przypadku umowy zawartej na odległość, Klient ma prawo do odwołania wizyty w ciągu 14 dni od zapisania się bez żadnych konsekwencji.
9. Dla celów niniejszego Regulaminu, “Siła Wyższa” oznacza jakiekolwiek zdarzenie poza kontrolą zabiegowca w tym m.in. zdarzenie losowe, epidemię i pandemię, wojnę, powstanie, rozruchy, zamieszki, akty terroryzmu, pożar, wybuch, powódź, kradzież lub awarię istotnego sprzętu, nagłe wyłączenie mediów w studiu, umyślną szkodę wpływającą na pracę
zabiegowców, niezapowiedziany strajk, warunki atmosferyczne, akty i regulacje organów administracji państwowej lub samorządowej.
10.W przypadku gdy Klient nie stawi się na umówioną wizytę bez wcześniejszego powiadomienia zabiegowca, ma on prawo odmówić zapisania klienta na kolejny termin.
11. W razie rezygnacji z danej usługi wymagana jest jak najwcześniejsze powiadomienie zabiegowca.
12. Osoby, które wyrażają kilkukrotnie zainteresowanie zapisaniem się na wizytę, a później urywają kontakt, nie będą mieć możliwości zapisania się na usługę w przyszłości.
13. W Instytucie dostępne są Vouchery.
⸹3
1. Przed przystąpieniem do wykonywania usługi zabiegowiec przeprowadza z Klientem wywiad, celem ustalenia czy stan zdrowia Klienta, przebyte/obecne choroby oraz tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do wykonania usługi lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych.
2. Klient zapoznaje się przeciwwskazaniami i zaleceniami po wykonanej usłudze, przystępując do usługi ma ich pełną świadomość. Klienta informuje się również o możliwych skutkach ubocznych.
3. Klient przed rozpoczęciem usługi ma obowiązek poinformować zabiegowca o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg wykonywanej usługi.
4. Klient każdorazowo powinien potwierdzić aktualność przekazanych informacji o stanie zdrowia.
5. Klient zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania zabiegowca o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania usługi.
⸹4
1. Ze względów zdrowotnych oraz przetwarzania danych osobowych, Klient umówiony na usługę proszony jest o wypełnienie Karty Klienta oraz obligatoryjnych zgód przed przystąpieniem do danej usługi.
2. Odpowiedzialność za poprawność i prawdziwość informacji ponosi wyłącznie Klient je podający.
3. Zabiegowiec zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi w przypadku, gdy Klient odmawia wypełnienia Karty Klienta/potrzebnych zgód lub gdy zachodzi podejrzenie, iż jego stan zdrowia mógłby ulec pogorszeniu po wykonanej usłudze, jak również w każdym innym uzasadnionym przypadku.
4. Dokumentacja Klienta jest własnością Instytutu.
5. Klient, w każdym czasie, ma prawo do dostępu do dokumentacji dotyczącej jego stanu zdrowia oraz wykonanych usług.
⸹5
1. Zabiegowiec oświadcza, że jest odpowiednio przeszkolony i doświadczony, posiada aktualne badania zdrowotne a usługi wykonywane są na najwyższym poziomie oraz z należytą starannością.
2. Zabiegowiec przed przystąpieniem do realizacji usługi zobowiązany jest przygotować odpowiednio swoje stanowisko pracy oraz zadbać o odpowiednią dezynfekcję wykonywaną przed każdym Klientem.
3. Zabiegowiec zobowiązany jest do wykonania usługi w sposób prawidłowy zgodnie z obowiązującymi procedurami i zgodnie ze sztuką zawodową zachowując przy tym odpowiednie warunki higieniczno- sanitarne oraz przepisy BHP i PPOŻ.
4. Narzędzia oraz akcesoria są zdezynfekowane i wysterylizowane.
5. Zabiegowiec dbając o higienę i bezpieczeństwo klientów z najwyższą starannością i zachowaniem procedur higieniczno-sanitarnych, używa odpowiednich certyfikowanych preparatów do dezynfekcji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. W przypadku zranienia Klienta podczas wykonywania usługi, usługa jest natychmiastowo przerywana i uruchomiona zostaje procedura postępowania poekspozycyjnego, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Usługa przerwana jest dokańczana tylko jeśli jest to możliwe, po zabezpieczeniu miejsca zranienia lub w innym dogodnym dla klienta terminie.
7. Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia Kliniki, z którymi Klient nie ma bezpośredniego kontaktu podczas zabiegu, są dezynfekowane lub sterylizowane co najmniej raz dziennie.
8. Pracownicy są zobowiązani do wykonywania systematycznych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
9. Pracownicy z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani z świadczenia usług do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
10. W Instytucie mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do użytku w gabinecie kosmetycznym.
⸹6
1. Klientowi przysługuje prawo do reklamacji wykonanej usługi. Reklamację powinien zgłosić w ciągu 7 dni od jej wykonania lub wystąpienia niepożądanych skutków zabiegu.
2. Reklamację należy złożyć na piśmie lub osobiście u zabiegowca, który rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia. W przypadku uznania przez studio reklamacji za zasadną, następuje zwrot kosztów danej usługi lub powtórne wykonanie usługi.
3. Klientowi przysługuje prawo odwołania się od decyzji zabiegowca, który odrzucił reklamację. Odwołanie należy dostarczyć do studia w ciągu 14 dni od otrzymania decyzji.
4. Klient ma obowiązek zapłaty za wykonaną usługę w każdym przypadku, tuż po jej wykonaniu. Nie jest możliwy brak zapłaty z jednoczesnym zgłoszeniem reklamacji.
5. Przy rozpatrywaniu reklamacji zabiegowiec bierze pod uwagę m.in. to, czy Klient przestrzegał przekazanych mu zaleceń po wykonanej usłudze oraz czy nie zataił przeciwwskazań.
⸹7
1. Podczas wykonywania usługi obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
2. Instytut nie wyraża zgody na przyjście ze zwierzęciem na wizytę za wcześniejszym poinformowaniem. W przypadku wyrządzonych przez zwierzę szkód, odpowiada opiekun.
3. Instytut wyraża zgodę na przyjście z dzieckiem (lub osobą towarzyszącą) na wizytę. W przypadku wyrządzonych przez dziecko szkód, odpowiada rodzic/opiekun prawny.
4. Przystępując do wykonanej usługi, klient oświadcza, że akceptuje regulamin oraz inne obligatoryjne dokumenty, które zostały mu przedstawione do podpisu.
5. W przypadku istotnych zmian w niniejszym Regulaminie, zostanie on ponownie przedstawiony Klientowi.
6. Spory wynikające z wykonanych usług powinny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
7. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2025 r.